The Kickass Rule

We are all chasing shadows, aren't we?

Drop some comments
Di 'Story' kan oleh : El Saturday, November 26, 2011 tepat kul 12:54 AM 4 Comments

Kalau anda peminat doodle, pembenci doodle atau sedang blur apa itu doodle, atau lebih blur tak tahu apa yang sedang berlaku sekarang ni, sila baca entry panjang lebar aku kat sini.


Dah habis baca, cuba bagitau aku apa yang best pasal doodle sampaikan ada giveaway and contest untuk menang kartun tu? I mean, kenapa korang tak lukis sendiri orang lidi pakai tudung bawal, and done. Siap.


Cer explain sikit.



Hai, nama saya doodle.
Comel kan saya? Macam setan.

  

best ke tak best? 

4 Responses so far.

  1. sy salah seorang peminat doodles..tapi xpernah reti nk buat doodles..doodles-doodles sgt kiut..:)

  2. erm.. u tanye ape bestnye doodle ? doodle is seni.. for me lah. cume orang yg berseni & ade pemikiran seni je boleh buat doodle ni.sebenarnye aku bengang betul dengan ayat kau lah.ape maksud kau dengan "comelkan saye ? macam setan.." ape yg setan ? kau ?.kau tak pernah lukis, so kau tak tau betape susah nak lukis doodle ni.kau tau kutuk je.cuba kau lukis, betape buruknye aku rase lah.sebab kau tak tau lukis la kau kutuk kan.aku dulu pun tak suka doodle ni.tapi bile aku cuba cabar diri aku untuk lukis, kau akan tau that feeling.lagi satu,entry kau dekat blog mangkuk ayun tu sumpah macam hape tah.member2 kau yang bagi komen about doodle tu pun aku rase tangan kayu kot.hahaha, sumpah wehy, ayat kau memang macam haram jadah...btw, blog kau memang tak best.

    aku bet kau akan delete nih.sikit aku tak kesah.

  3. wahahahaha. bestnya ada orang butthurt!!!
    two words for you:

    PERGI. MAMPOS

    :)

  4. blog ape nie?..nice n comel..Matcam Syaitan...hahaha

Post a Comment

anda pilih teh ais yang berbayar atau comment yang free?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...